هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد جزئیات طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود
سرخط خبرها

یاد حضرت روح‌ا... (ره) در مشهد امام رضا (ع)

  • کد خبر: ۱۱۰۸۷۵
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
یاد حضرت روح‌ا... (ره) در مشهد امام رضا (ع)
مراسم سی‌وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به صورت هم زمان در بارگاه منور رضوی و ۷۰ بقعه متبرک استان برگزار می‌شود.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ با نزدیک شدن به ۱۴ و ۱۵ خرداد، مشهدالرضا (ع) مهیای مراسم سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد می‌شود. در همین راستا رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در ۱۴ و ۱۵ خرداد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ عصر شنبه و یکشنبه هفته آینده در رواق امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد سلطانی در نشست خبری برنامه‌های سی وسومین سالگرد ارتحال امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد با اعلام این خبر افزود: انقلاب ایران اسلامی، قیامی دینی و جریان ساز برای همه مستضعفان و مظلومان و آزادی خواهان دنیاست که با رنگ و بوی خداباوری و خدامحوری رقم خورد. درحقیقت مردم نهال انقلاب را به درختی بارور تبدیل کردند.

وی با اشاره به سخنرانی آیت ا... سید احمدعلم الهدی، نماینده،   ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، در حسینیه رهروان روح ا... هم زمان با نماز ظهر و عصر روز چهاردهم خرداد، بیان کرد: در ۱۴ و ۱۵ خرداد همچنین در هفتاد بقعه متبرکه امامزادگان استان مراسم ارتحال امام (ره) برگزار می‌شود. رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: جلسات پرسمان دینی، عکس نوشت با موضوع انقلاب اسلامی، برنامه‌های محوری با موضوع شخصیت سیاسی حضرت امام (ره)، نقش شهدا در شکل گیری انقلاب اسلامی با حضور مهمانان کشوری، ویژه برنامه سیاسی بین المللی ویژه زائران غیرایرانی، برپایی ایستگاه صلواتی در ایام ارتحال امام (ره) نیز از دیگر برنامه‌های این روزهاست.

اعزام کاروان زیارتی برای سالگرد ارتحال

سلطانی گفت: اعزام کاروان‌های زیارتی از مشهد و دیگر شهرستان‌ها به تهران برای زیارت مرقد امام (ره) نیز از دیگر برنامه‌های سی وسومین سالگرد ارتحال امام (ره) است. وی با بیان اینکه هم زمانی دهه کرامت با مراسم ارتحال امام (ره) فرصتی دوجانبه است، افزود: قیام ۱۵ خرداد و جهاد با هدایتگری و راهبری امامی شکل گرفت که عمر خویش را در راه دین و عملیاتی ساختن آموزه‌های اسلامی صرف کرد تا بدانیم در میدان مبارزه با نفس و مستکبران، ایمان راسخ به آرمان ها، شجاعت و مقاومت رمز موفقیت و پیروزی است.

وی ادامه داد: در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در ۱۴ خرداد امسال سخنرانی تولیت مسجد جمکران برای زائران و مجاوران حرم رضوی برنامه ریزی شده است. سخنران برنامه ۱۵ خرداد نیز حجت الاسلام فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->